Verzenden & Retourneren

Als u vragen heeft over de uitvoeringstijd van uw bestelling, de verzendtijden of extra verzendopties nodig hebt, neem dan contact met ons op & amp; spreek met een Strider-vertegenwoordiger:
Openingstijden
Maandag - vrijdag
8:00 – 17:00 uur

Verzendmethoden

Strider Europe BV biedt graag gratis verzending voor alle bestellingen van meer dan 100 euro.

Let op: de Strider Bikes Online Store accepteert geen postbusadres en een straatadres is verplicht.

Versnelde verzending

Het gratis verzendbeleid van Strider heeft geen betrekking op versnelde verzendmethoden. Neem contact op met een klantenservice op Strider Bikes op nl.striderbikes.com indien versnelde verzending nodig is. De prijzen voor deze zendingen worden berekend op het moment van de bestelling, op basis van de meest recent gepubliceerde koeriertarieven.

Online bestellingen moeten uiterlijk om 10.00 uur ET zijn ontvangen, om in aanmerking te komen voor dezelfde dag, versnelde uitvoering. Versnelde uitvoering geschiedt ter beoordeling van Strider en bevestigd door de vertegenwoordiger.

Volg uw pakket

 

Onder normale bedrijfsomstandigheden worden bestellingen binnen één tot drie werkdagen uitgevoerd. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met de juiste trackinginformatie voor uw bestelling. Bij bestellingen die online worden geplaatst via een geregistreerde account, wordt trackinginformatie weergegeven zodra de bestelling is uitgevoerd.

Internationaal verzenden

Op dit moment biedt deze site alleen verzending naar adressen binnen Nederland, Spanje, Frankrijk, Portugal, het VK en Duitsland.

Bel ons kantoor voor een complete lijst van internationale distributeurs en contactgegevens.

Orderwijzigingen/annuleringen

 

Neem onmiddellijk contact op met Strider Bikes als er wijzigingen nodig zijn voor een bestelling, inclusief een annulering. Zodra een bestelling is verwerkt, moeten klanten het Strider-retourbeleid raadplegen.

Terugstuurbeleid

We bieden 60 dagen garantie op onze fietsen en we zullen eerst proberen eventuele problemen van klanten op te lossen. Als u echter een artikel naar Strider Sports wilt retourneren, volgt u deze stappen:

  1. Neem contact met ons op en wij geven u een retournummer (dat duidelijk op de buitenkant van de doos moet worden aangegeven).
  2. U kunt uw artikel op een van de volgende manieren retourneren:
    • Dutch Postal Service (you must send through registered mail and insure for the value of your item).
    • Koeriersdienst (u moet verzekeren voor de waarde van uw artikel).
  3. Stuur een kopie van uw pakbon of factuur mee in het pakket, samen met een reden voor de retourzending.
  4. Credits worden aan de klant verstrekt nadat de fiets of het accessoire is ontvangen en verwerkt. Credits worden alleen uitgegeven voor de aankoopprijs van items; credits worden niet uitgegeven voor verzend- of verwerkingskosten.

Strider-dealers en franchisenemer

 

Zodra een Strider-dealer of franchisenemer productverzending van een expediteur accepteert, neemt de dealer / franchisenemer het eigendom van het product op zich en is deze verantwoordelijk voor de afhandeling van het product en de retourzendingen van de klant.

Het 60-dagen geld-terug-consumentengarantiebeleid is niet van toepassing op aankopen door Strider-dealers of franchisenemers.

Voor artikelen gekocht via een Strider-dealer of franchisenemer en teruggestuurd naar een Strider Bikes-magazijn kunnen 25% restockingkosten in rekening worden gebracht, te betalen door de dealer of franchisenemer.