Verzenden & Retourneren

Als u vragen heeft over de uitvoeringstijd van uw bestelling, de verzendtijden of extra verzendopties nodig hebt, neem dan contact met ons op & amp; spreek met een Strider-vertegenwoordiger:

CHAT

Verzendmethoden

 

Strider biedt met genoegen Gratis Verzending aan voor alle bestellingen van meer dan £ 150 of € 150.

Houd er rekening mee dat de Strider Bikes Online Store geen postbusadres accepteert en dat een straatadres vereist is.

Versnelde Verzending

 

Het gratis verzendbeleid van Strider is niet van toepassing op versnelde verzendmethoden. Neem alstublieft contact op met een Klantenservice Specialist van Strider Bikes op Europe@striderbikes.com als verzending per expresse nodig is. De tarieven voor deze zendingen worden berekend op het moment van de bestelling, op basis van de meest recente en goedkopere koerierstarieven.

Online bestellingen moeten vóór 10.00 uur zijn ontvangen om voor spoedzending op dezelfde dag in aanmerking te komen. Spoedzendingen zijn ter beoordeling van Strider en worden bevestigd door de vertegenwoordiger.

Volg je pakket

 

Onder normale bedrijfsomstandigheden worden bestellingen binnen één tot drie werkdagen uitgevoerd. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbericht met de juiste trackinginformatie voor uw bestelling. Bij bestellingen die online zijn geplaatst via een geregistreerd account, wordt trackinginformatie weergegeven zodra de bestelling is uitgevoerd.

Internationale Levering

 

Op dit moment biedt deze site alleen verzending aan naar adressen binnen Nederland.

Stuur een e-mail naar Europe@striderbikes.com voor een volledige lijst met internationale distributeurs en contactgegevens.

Bestelling Wijzigen / Annuleren

 

Neem alstublieft meteen contact op met Strider Bikes als u een bestelling wil wijzigen of annuleren. Zodra een bestelling is verwerkt, moeten klanten het Strider Retourbeleid raadplegen.

Retourbeleid

 

We bieden 60 Dagen Garantie op onze fietsen en we zullen eerst proberen eventuele problemen met klanten op te lossen. Volg echter deze stappen als u een artikel naar Strider Sports moet retourneren:

  1. Neem contact met ons op en we zullen u een retournummer geven (dat duidelijk op de buitenkant van de doos moet worden aangegeven).
  2. U kunt uw artikel retourneren op een van de volgende twee manieren:
    1. Postdienst (u moet aangetekend verzenden en de waarde van uw artikel verzekeren).
    2. Federal Express, UPS of een andere koeriersdienst (u moet de waarde van uw artikel verzekeren).
  3. Voeg alstublieft een kopie van uw pakbon of factuur bij in het pakket samen met een reden voor de retourzending.

Krediet wordt aan de klant verstrekt nadat de fiets of het accessoire is ontvangen en verwerkt. Krediet wordt alleen verstrekt voor de aankoopprijs van artikelen; er worden geen tegoeden verstrekt voor verzend- of verwerkingskosten.

Strider Dealers en Franchisenemers

 

Zodra een Strider-dealer of -franchisenemer de verzending van een product van een expediteur accepteert, neemt de dealer/franchisenemer de eigendom van het product over en is hij/zij verantwoordelijk voor de afhandeling van het product en de retourzendingen van de klant.

Het 60 Dagen Geld Terug Garantiebeleid is niet van toepassing op aankopen door Strider-dealers of -franchisenemers.

Items purchased through a Strider dealer or franchisee and returned to a Strider Bikes warehouse may be subject to a 25% restocking fee, payable by the dealer or franchisee.

Voor artikelen die via een Strider-dealer of franchisenemer zijn gekocht en naar een Strider Bikes-magazijn zijn geretourneerd, kan een herbevoorradingsvergoeding van 25% in rekening worden gebracht, die door de dealer of franchisenemer moet worden betaald.